11 Mayıs 2013 Cumartesi

Emekli orman muhafaza memuruna ormanda silahlı saldırı


08 Mart 2007
SAKARYA'nın Sapanca İlçesi'nde emekli orman muhafaza memuru 48 yaşındaki Mehmet Er motorsikletiyle ormandan dönerken uğradığı silahlı saldırı sonucu yaralandı.
Muradiye Köyü yakınlarında orman yolunda motosikletiyle evine bugün saat 14.30'da giden Mehmet Er, silahlı saldırıya uğradı. Kimliği bilinmeyen bir kişinin silahından çıkan iki kurşunla omuzundan ve ayağından yaralanan Er motosikletinden düştü. Çevreden geçenler tarafından Sapanca Sağlık Ocağı'na kaldırılan Er, daha sonra Toyata-Sa İlkyardım ve Travmatoloji Hastanesi'nde tedavi altına alındı. Er, Muradiye Köyü orman yolunda motosikleti ile birlikte gittiğini belirterek, ?Silah sesiyle birlikte motosikletimden düştüm. Bayılmışım başka bir şey hatırlamıyorum. Düşmanım yok. Geçen yıl Orman İşletmesi'nden emekli oldum. Kimin yaptığını görmedim? dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder